Nasi klienci chcą i polecają współpracę z KUKE
Co roku badamy zadowolenie naszych klientów. W 2023 r. poprawiliśmy wynik NPS względem 2022 do poziomu 59!
Jak co roku jesienią, spytaliśmy naszych klientów o skłonność do polecania KUKE swoim partnerom biznesowym zobrazowaną wskaźnikiem NPS oraz o ogólną satysfakcję ze współpracy z nami. Dzięki regularnie przeprowadzanym badaniom poznajemy powody rekomendowania naszych usług oraz ewentualne obszary do poprawy. Nasi partnerzy z całej Polski szczególnie docenili wysoką jakość obsługi, umiejętność słuchania głosu klientów, a także wsparcie wiedzą ekspercką i doświadczeniem na każdym etapie współpracy. Cieszymy się bardzo, gdyż w KUKE Znajdujemy możliwości. U nas każdy klient jest ważny i nawet jeśli prośba jest niestandardowa staramy się jej sprostać i znaleźć stosowne rozwiązanie.
Tak jak w poprzednim roku, w rozmowach z klientami poruszaliśmy następujące tematy:
- ogólny poziom satysfakcji i lojalności klientów,
- stopień zadowolenia z opiekuna/doradcy KUKE,
- stopień zadowolenia ze współpracy z wybranymi departamentami,
- stopień zadowolenia z obsługi sprzedażowej i posprzedażowej w zakresie produktów gwarancyjnych,
- czas realizacji wystawienia gwarancji.
Wynik NPS przeprowadzonego przez renomowaną agencję badania wyniósł 59, co oznacza poprawę w porównaniu z 2022 r. o 5 pkt.
Bardzo wysoka ocena oznacza, że nasi klienci chętnie rekomendują współpracę z KUKE. To efekt ustawicznej pracy nad jakością produktów i usług oraz wsłuchiwania się w głos naszych partnerów biznesowych. Nie byłoby to możliwe bez przeprowadzenia również dedykowanych warsztatów nad doskonaleniem doświadczeń naszych klientów (CX), którymi podzielili się z nami w zeszłym latach. Opracowaliśmy plan konkretnych działań, które pomagają nam stawać się coraz lepszymi i upowszechniają najlepsze dotychczasowe praktyki.
Słuchanie głosu klienta i ciągła adaptacja do zmian są kluczowe dla podnoszenia standardów obsługi i budowania silnych, trwałych relacji z klientami. Jako KUKE staramy się hołdować tej zasadzie, być blisko naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Dziękujemy za udział w badaniu i Wasze zaufanie!
KUKE. Znajdujemy możliwości.