Podcast: szejk my friend, szejk your friend
Jak polskie firmy mogą skutecznie robić biznes w Dubaju i czy pomoże im w tym tegoroczne Expo.
Rola Dubaju się zmienia. Pandemia koronawirusa spowodowała odpływ obcokrajowców. Arabia Saudyjska, główny partner biznesowy dla firm mieszczących się w Dubaju, wprowadziła nowe zasady regulujące interesy z saudyjskim sektorem rządowym. Ale Dubaj to wciąż szansa na dobry biznes i miejsce, które swoją magią porusza wyobraźnię zagranicznych przybyszów. I oczywiście Dubaj to także miejsce tegorocznej wystawy Expo.
O tym jak robi się biznes w Dubaju rozmawia Antoni Mielniczuk z gośćmi swojego podcastu: Januszem Władyczakiem (prezesem KUKE) i Bartkiem Znojkiem (międzynarodowym konsultantem mieszkającym od 14 lat w Dubaju).
- Jaka jest świadomość marki „Polska” w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i w regionie Zatoki Perskiej? Jak w jej promocji może pomóc Expo?
- Jak bezpiecznie handlować z kontrahentami w regionie? Czy opłaca się ubezpieczać transakcje?
- Jak zmieniał się polski eksport do krajów Zatoki Perskiej? Czy eksportują tam tylko spółki z kapitałem zagranicznym?
Podcast przygotowali:
- Antoni Mielniczuk
- Małgorzata Przedpełska-Bieniek
- Andrzej Rewak
Zabezpiecz się przed ryzykiem nieotrzymania płatności od kontrahenta.
- Rozwijaj sprzedaż bez obawy o spływ należności od kontrahentów.
- Eksportuj bezpiecznie nawet do najodleglejszych zakątków świata.