Asystent w Departamencie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
- wykonywanie czynności związanych z bezpośrednia, telefoniczną obsługa Klienta
- kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
- administrowanie umowami ubezpieczenia
- współpraca z komórkami wewnętrznymi w zakresie administrowania umowami ubezpieczenia
- współdziałanie w zespole w celu osiągania wysokiej jakości pracy biura
- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
- tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów
- testowanie nowych rozwiązań informatycznych
Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli posiadasz:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub w trakcie studiów- wydziały, ekonomiczne lub inne związane z tematyką ubezpieczeniową
- znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- otwartość na zmiany oraz umiejętność szybkiego uczenia się
- nastawienie na współpracę i rozwiązywanie problemów
- zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- doświadczenie w bezpośredniej /telefonicznej/mailowej obsłudze Klienta - mile widziane
Oprócz interesujących zadań oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość pracy zdalnej
- pracę w zgranym i zmotywowanym zespole
- przyjazną atmosferę pracy z poszanowaniem zasad work – life -balance
- szansę na rozwój kompetencji i realizację celów zawodowych
- atrakcyjną lokalizację biura w centrum Warszawy, ul. Krucza 50