Specjalista ds. Komunikacji w Departamencie Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • tworzenie i zarządzanie planem komunikacji wewnętrznej skierowanym do całej organizacji, a także wspieranie innych działów firmy w planowaniu promocji treści
  • tworzenie treści komunikacji zewnętrznej do partnerów biznesowych
  • planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych wewnętrznej
  • proponowanie nowych rozwiązań w obszarze komunikacji
  • nadzór nad przygotowaniem materiałów komunikacyjnych
  • przygotowywanie treści materiałów do wewnętrznego intranetu
  • administrowanie firmowym intranetem
  • tworzenie angażującego contentu skierowanego do Członków Organizacji (mailingi, newslettery, krótkie informacje tekstowe 
  • wsparcie działań sprzedażowych
  • współpraca z dostawcami produktów i usług związanych z realizacją działań informacyjno-promocyjnych (grafikami, specjalistami DTP, drukarniami etc.)
  • współtworzenie kampanii CSR, Employer Branding
Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli posiadasz:
  • ukończone studia wyższe (mile widziane kierunki: dziennikarstwo, marketing, reklama lub pokrewne)
  • bardzo dobrą znajomość zasad języka polskiego
  • „lekkie pióro”, doskonała umiejętność komunikacji w formie pisemnej i ustnej 
  • umiejętność w kreowaniu działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych
  • umiejętność pisania i redagowania materiałów informacyjnych
  • umiejętność kreowania treści publikowanych w serwisach internetowych, blogach
  • wiedzę w  zakresie trendów w komunikacji
  • wysoką kreatywność
  • znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word)
  • doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi partnerami (agencje, graficy, PR)

Mile widziane:

  • znajomość zasad Prostego Języka
  • doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji/PR/reklamy/marketingu
  • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji
  • znajomość programów graficznych
Oprócz interesujących zadań oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej instytucji finansowej odznaczonej przez Pracowników wyróżnieniem „Inwestor w Kapitał Ludzki”
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie zasadnicze + premie + konkursy)
  • nowoczesne i komfortowe warunki pracy
  • system pracy hybrydowej - łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze
  • wyposażenie w mobilne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy z pakietem GB, VPN)
  • samodzielność w działaniu oraz otwartość na Twoje pomysły
  • wsparcie merytoryczne
  • szeroki pakiet benefitów pracowniczych, w tym: prywatną opiekę medyczną również dla członków Twojej rodziny, kartę sportową, kafeterię benefitów - gdzie sam decydujesz na co wydajesz zgromadzone środki, Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany przez pracodawcę, ubezpieczenia grupowe, możliwość rozwoju kompetencji językowych dzięki platformie do nauki języków obcych, szkolenia i warsztaty, akcje i eventy rekreacyjno-sportowe, dofinasowanie dojazdów do pracy, świadczenia i pożyczki z ZFŚS i wiele innych.
Miło nam Ciebie będzie widzieć w drużynie KUKE
Aplikuj na stanowisko
W przypadku chęci uczestnictwa w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych w KUKE S.A., prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji na poczet ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.”
Pozostałe oferty pracy

Co nowego w KUKE?

W ciągu 30 lat tysiące polskich przedsiębiorstw* skorzystało w KUKE z rozwiązań umożliwiających bezpieczny rozwój ich biznesu w kraju i na świecie.
*od niewielkich firm rodzinnych, przez spółki średniej wielkości, aż po największe koncerny, w tym zagraniczne