Specjalista ds. Obsługi Polis (Departament Obsługi Klienta)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
- wykonywanie czynności związanych z wystawieniem i administrowaniem umów ubezpieczenia
- współpracowanie z komórkami wewnętrznymi w zakresie administrowania umowami ubezpieczenia
- przygotowywanie analiz związanych z rentownością zawartych umów ubezpieczenia
- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
- kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli posiadasz:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe - wydziały, ekonomiczne lub inne związane z tematyką ubezpieczeniową
- znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- otwartość na zmiany oraz umiejętność szybkiego uczenia się
- zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oprócz interesujących zadań oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej instytucji finansowej
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie zasadnicze + premie + konkursy)
- nowoczesne i komfortowe warunki pracy
- możliwość pracy zdalnej
- wyposażenie w mobilne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy z pakietem GB, VPN)
- samodzielność w działaniu oraz otwartość na Twoje pomysły
- wsparcie merytoryczne
- szeroki pakiet benefitów pracowniczych, w tym: prywatną opiekę medyczną również dla członków Twojej rodziny, kartę sportową, kafeterię benefitów - gdzie sam decydujesz na co wydajesz zgormadzone środki, Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany przez pracodawcę, ubezpieczenia grupowe, możliwość rozwoju kompetencji językowych dzięki platformie do nauki języków obcych, szkolenia i warsztaty, akcje i eventy rekreacyjno-sportowe, dofinasowanie dojazdów do pracy, świadczenia i pożyczki z ZSŚS i wiele innych